Vážení zákazníci,
s přihlédnutím k aktuální situaci a k doporučení vlády České republiky, jsme přistoupili k jednotné formě přepravy a k bezhotovostnímu platebnímu styku.
Po dobu trvání mimořádné situace, budeme zásilky doručovat výhradně prostřednictvím kurýrní společnosti a budeme také akceptovat pouze platbu předem.
Děkujeme za pochopení a věříme, že tento krok pomůže ochránit zdraví nás všech.
Skryť oznam

Produkty v naší nabídce

Otázky a odpovědi o produktech v naší nabídce

Vytvořil jsem si objednávku přes Váš editor, ale nepřišlo mi potvrzení o jejím zaevidování. Co se stalo?

Po úspěšném dokončení objednávky se Vám na monitoru zobrazí její číslo a zpráva o tom, že se objednávka vytvořila správně. Obratem Vám bude na adresu, kterou jste uvedl v objednávce, odeslán i notifikační e-mail s potvrzením této objednávky.

Pokud se Vám na monitoru zpráva o úspěšném dokončení objednávky zobrazila, ale e-mailové potvrzení jste nedostal, je možné, že jste v objednávce uvedl chybnou adresu, nebo se Vám e-mail dostal do schránky pro SPAM, nevyžádanou poštu nebo reklamu.

V případě, že se Vám zpráva o úspěšném dokončení objednávky nezobrazí, je možné, že jste nedokončil proces objednávky. Po vložení samotného návrhu produktu do košíku je nutné objednávku dokončit zadáním osobních údajů a jejím potvrzení. Po stisknutí tlačítka „Závazně objednat“ může trvat i 10 sekund, než Váš prohlížeč odkomunikuje akci s naším serverem. Doporučujeme tedy prohlížeč nezavírat, dokud nepotvrdí zpracování Vaší objednávky.

V případě jakýchkoliv nesrovnalostí nás neváhejte kontaktovat na adrese eshop@faxcopy.cz.

Všeobecné upozornění

Podle možností prosím vždy používejte poslední aktualizované verze prohlížečů. Pro správnou funkčnost naší aplikace, doporučujeme prohlížeče Google Chrome., Edge, Opera a Safari. Nedoporučujeme použití prohlížeče Firefox/Mozilla, kde nefungují korektně některé grafické funkce.