Vážení zákazníci,
s přihlédnutím k aktuální situaci a k doporučení vlády České republiky, jsme přistoupili k jednotné formě přepravy a k bezhotovostnímu platebnímu styku.
Po dobu trvání mimořádné situace, budeme zásilky doručovat výhradně prostřednictvím kurýrní společnosti a budeme také akceptovat pouze platbu předem.
Děkujeme za pochopení a věříme, že tento krok pomůže ochránit zdraví nás všech.
Skryť oznam

Dodací lhůty, doručení a převzetí

Vše okolo doručení a převzetí objednávek

Jaké jsou dodací lhůty?

Dodací lhůty u jednotlivých produktů jsou vždy uvedeny v pracovních dnech.

Kalendáře - 10 pracovních dní

Fotoobrazy - 7 pracovních dní

Trička - 4 pracovní dny

Hrnečky - 4 pracovní dny

Jaké formy přepravy nabízíte?

U kalendářů, triček a hrníčků je možné jako formu dopravy zvolit Kurýra GLS, GLS ParcelShop a Zásilkovnu. U menších obrazů pak Kurýra GLS, GLS ParcelShop. U velkých obrazů už je možné, s ohledem na velikost zásilky, volit pouze přepravu prostřednictvím Kurýra GLS.

Kurýr mi přinesl viditelně poškozený balík, co mám dělat??

Při doručení kurýrem prosím vždy prvně zkontrolujte, jestli balík není poškozený. Pokud je na balíku viditelné poškození, přímo na místě reklamujte zásilku u kurýra a sepište s ním zápis o poškození. Za vnější poškození balíku vždy zodpovídá přepravní společnost.

Následně nás prosím kontaktujte na adrese eshop@faxcopy.cz a my Vám samozřejmě zašleme obratem náhradní (nepoškozený) výrobek a škodu uplatníme u přepravce. Při komunikaci s námi prosím vždy uvádějte číslo objednávky.

Po vybalení zásilky z nepoškozeného balíku jsem zjistil, že je produkt poškozený. Jak postupovat?

Mrzí nás, pokud u přepravy Vaší zakázky dojde k jejímu poškození. Zásilku před odesláním důkladně kontrolujeme a balíme tak, aby odolala i tvrdšímu zacházení při přepravě.  Nicméně, někdy se může stát, že produkt v balíku je poškozený i přesto, že balík známky poškození nejeví.

V takovém případě nás prosím kontaktujte prostřednictvím e-mailu eshop@faxcopy.cz . Ve zprávě prosím uveďte číslo objednávky a přiložte i fotografie poškození. Reklamaci následně posoudíme a zařídíme její nápravu.