Dárečky s potiskem | Dárečkyodsrdce.cz

Vážení zákazníci, dodání do Vánoc garantujeme u objednávek zadaných do 15.12.2024 (včetně).

Komunikace s námi

Jak nás kontaktovat, help-desk, e-mail, telefon

Jak s Vámi můžu komunikovat?

Můžete nás kontaktovat prostřednictvím e-mailové adresy eshop@faxcopy.cz . V pracovních dnech jsme Vám v čase od 8:00-16:00 hod k dispozici na telefonním čísle +420 516 770 521 .

Osobní návštěva na adrese Slovákova 357/8, Veveří v Brně bohužel není možná.

Vytvořil jsem si na Vašich stránkách objednávku, ale nedostal jsem žádné e-mailové potvrzení.

Náš systém automaticky posílá notifikace (e-mailová potvrzení) ihned po vytvoření objednávky. Úspešné vytvoření objednávky je v první řadě indikované zobrazením příslušné zprávy na monitoru Vašeho počítače či mobilu, bezprostředně po ukončení objednávky a zobrazením čísla právě vytvořené objednávky.

Pokud Vám byla na monitoru zobrazena zpráva o vytvoření objednávky a e-mailové potvrzení nebylo doručeno, může se jednat o některý z následovných případů:

Nesprávně zadaná e-mailová adresa.

Potvrzení zasíláme na e-mailovou adresu, kterou jste zadali při vytváření objednávky. Pokud jste nechtěně udělali v adrese překlep, potvrzení o objednávce Vám nemůžeme doručit. Napište nám prosím zprávu na eshop@faxcopy.cz a uveďte číslo vytvořené objednávky (nebo aspoň přibližný čas jejího vytvoření), objednávku najdeme a komunikační adresu opravíme podle údajů z e-mailu.

Označení naší zprávy jako REKLAMA nebo SPAM.

Vaši objednávku evidujeme a její potvrzení jsme odeslali na Váš správný e-mail, ale Váš mailový klient nebo server tuto zprávu zařadil mezi spam nebo reklamní zprávy. Zkontrolujte si prosím ve své schránce uvedené složky, hlavně pokud používáte schránku na @gmail.com - zprávu pravděpodobně najdete ve složce „Reklamy“. Označte prosím zprávu jako „není reklama“, další zprávy by Vám potom už měly chodit do hlavní složky. Google bohužel často zařazuje potvrzení objednávek do uvedené složky a nemůžeme s tím z naší strany nic udělat.

Pokud Vám nebyla na monitoru zobrazena zpráva o vytvoření objednávky, pravděpodobně se nepodařilo objednávku dovést až do úspěšného konce.

Nedokončená objednávka.

Vytvoření objednávky se skladá ze dvou částí

  1. výběr položek do objednávky a jejich postupné vkládání do košíku
  2. uzavření objednávky

 

Bohužel se někdy stane, že zákazník sice vloží objednávku do košíku, dále však již nepokračuje uzavřením objednávky (zadání svých osobních údajů) a závěrečné závazné potvrzení objednávky. I v takovém případě je však zpravidla objednávka evidovaná jako "nedokončená" a pokud ji dokážeme identifikovat, umíme Vám ji "poslat" na dokončení nebo ji podle Vašich pokynů rovnou dokončit na naší straně - napište nám prosím na eshop@faxcopy.cz, doplňte alespoň přibližný čas vytvoření objednávky a co se v objednávce nachází. Pokud jste použili nějaký slevový kód nebo voucher, napište prosím jeho číslo - i podle toho umíme objednávku dohledat. Po identifikaci objednávky ji dohodnutým způsobem zpracujeme.